Tytuł bloga


No to dziś zaczynamy. Nad nazwą zastanawiałem się krótko. Nad rodzajem bloga jeszcze krócej. To coś co jest we mnie i co ma dotrzeć do was moi mili.Szukałem tytułu, który nie będzie raził, a jednoczesnie budził skojarzenia.Następnie szukałem tytułu, który będzie prosty, a jednocześnie będzie skłaniał do głębszego wtopienia się typu - co autor miał na celu? No i potem myślałem nad logo, które miało być wymowne i dobitne, a jednocześnie pobudzać inteligencję. I tak oto powstał:




 Nazwa ta bynajmniej nie oznacza 4 serów ani nic z tych rzeczy(chociaż o brudnych sprawach wielu blog traktować będzie).

LASEROWY MIECZYK - nazwę to usłyszałem w filmie "Lejdis" i tak jakoś utkwiła mi w pamięci, jako zabawna, budząca jednoczesnie wyobraźnie. Chcąc nadać pikanterii pierwszą literę zamieniłem na przypominające ją w swoim kształcie, dildo. A reszta to owoc artykułu, który kiedyś znalazłem w sieci. Ponieważ tak jak właśnie chciałbym, mój blog nie dla wszystkich będzie zrozumiały.


Witam wszystkich! 
Postaram się swoim życiem nie zanudzić


1 komentarze: